شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
آزمون ورودی مدرسه‌های علمیه کاشان برگزار شد

حوزه/ آزمون ورودی مدرسه‌های علمیه کاشان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدسعید حسینی نماینده ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، همزمان با سراسر کشور در حسینیه حضرت علی اکبر (ع) این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی اسماعیلی مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان در حاشیه برگزاری آزمون حوزه به خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: آزمون ورودی ۱۳ مدارس علمیه این منطقه با شرکت بیش از ۵۰ نفر طلبه در مقاطع سیکل، دیپلم و تحصیلات دانشگاهی همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۹:۰۰ آغاز شد.

وی افزود: آزمون ورودی مدرسه‌های علمیه شامل دروس علوم قرآنی، معارف اسلامی، ادبیات فارسی و عربی، بینش‌های اسلامی، احکام و اطلاعات عمومی دینی است.

مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان بیان کرد: شرکت‌کنندگان در آزمون پس از ارزیابی و کسب نمره قبولی برای حضور در کلاس مدارس علمیه کاشان دعوت می‌شوند.

شایان ذکر است: کاشان حوزه های علمیه امروز جمعه پنجم مرداد ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۹ صبح در ۶۰ مرکز آزمون سراسر کشور آغاز شد.

این آزمون در قم و سراسر کشور به صورت همزمان، متمرکز و در ۳ گروه و مقطع تحصیلی (متوسطه اول، متوسطه دوم و دانشگاهی) در حال برگزاری است.

نتایج آزمون ۲۵ مرداد ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی سنجش و پذیرش حوزه های علمیه به نشانی https://paziresh.ismc.ir اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha